Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги помощ Алфа 145 Боксьор 1.3

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    от 1,6 не му върши работа ама мен ме интересува.дай някоя снимка.
    точка

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      от 1,6 не му върши работа ама мен ме интересува.дай някоя снимка.
      ок ама утре най късно във вторник
      ----------
      145 / 1.6 Boxer / 103hp--- ex
      156 1.8 ts -- momo салон , 99
      ___________

      Comment


      • #18


        сега звъннах до ЕВРО-07 във Варна и ми казаха, че продават само мембранка за тоя регулатор. Доколкото си спомням някой каза, че е капсолован. Ако да как да я сменя тая мебрана. Другия вариант ще ходя до моргата под моста да видя там кво ще излезе.

        Comment


        • #19
          до колкото се сещам, тоя регулатор е неразглобяем. вероятно са гледали за ТС където се сменя само частта с мембраната.
          точка

          Comment


          • #20
            да запечатан бил тр да търся втора употреба някой ако знае с какво може да се замени или замести да сподели иначе до тая морга дето ходих нямаха алфи с такъв двигател.

            Comment


            • #21
              имам такъв регулатор от 145 1.3 боксер
              Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

              Comment


              • #22
                абе то всъщност и от 1,6 ти върши работа ама трябва целия да го вземеш с планката. на него му се сменя горната част с мембранката ама и тях ги няма нови по магазините.
                точка

                Comment


                • #23
                  регулатора

                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  от 1,6 не му върши работа ама мен ме интересува.дай някоя снимка.
                  Attached Files
                  Last edited by alex1; d.m.y г., 07:55.
                  ----------
                  145 / 1.6 Boxer / 103hp--- ex
                  156 1.8 ts -- momo салон , 99
                  ___________

                  Comment


                  • #24
                    мерси колега,само че вече си изкопах от моргата. ако колегата не си е намерил още,тоя ще му свърши работа.
                    точка

                    Comment


                    • #25
                      и аз намерих сега остава да го сложа и да намеря къде да пъхна тоя маркуч дето излиза от него

                      Comment


                      • #26
                        горе на колектора, сочи към купето. хайте слагай го и кажи как е. като го сменяте без цигари че бензин има там.
                        точка

                        Comment


                        • #27
                          при мене и двата вече са запушени изглежда е имало някаква модификация много преди да я взема колата . Говорим за този, който е от горе сочи към купето и е по-външен щото има и едни по-вътрешен. Чудя се кво да правя. Ще пусна снимки утре да дадете съвет.

                          Comment


                          • #28
                            отпуши ги,не може ли?
                            alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                            alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                            Comment


                            • #29
                              Трябва да са отпушени,а на всичко отгоре и отворите са калибровани.Пробвай със стоманено жило.Най-добре е да ги свалиш с едни клещи.Зглобката е конусна и с малко усилие и въртене излизат.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                не знам какво са ти правили по системата колега,но на снимките изглежда нормално. ето ти схема

                                1- са ти горивните рейки с инжекторите
                                2- е демпфера
                                3- регулатора на налягане
                                4- е входящия бензин минаващ през демпфера и влизащ към инжекторите през маркуча 5
                                6- маркуча за излишното гориво излизащ отдолу на регулатора и отиващ към резервоара
                                7- вакумното маркуче на регулатора
                                Last edited by kolev; d.m.y г., 17:37.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X